Daily Mirror už léta pyká za uveřejněné fotografie, na nichž modelka vychází z protidrogové kliniky. Tehdy se okamžitě vynořily údajně nepravdivé informace, že Naomi trpí návykem na omamných látkách.

Britské právo v současnosti nezná výslovný pojem porušování soukromí, ale zakazuje pouze šíření zpráv, které lze považovat za důvěrné. Hranice mezi oběma výklady je velice křehká, proto advokáty modelky nyní čeká nelehký úkol. Musí totiž vyvrátit původní rozsudek a vyjasnit, kam až média mohou zajít, a během asi dvou následujících dnů přesvědčit soud, že tisk tehdy překročil únosnou míru.

Z prvního soudního rozhodnutí v roce 2002 si Campbellová odnesla pouze částečné vítězství. Britský deník byl sice uznán vinným a odsouzen k úhradě odškodnění ve výši 3 500 liber, modelka však musela zaplatit soudní výlohy, které se vyšplhaly na 350 tisíc liber. List se totiž podle soudu snažil jen prokázat, že Naomi v minulosti lhala, když tvrdila, že nikdy drogy nepožívala.