Společnost GetTaxi oslovila dvanáct svých zaměstnanců, aby si vyzkoušeli role modelů, byť ne úplně klasických. Před objektiv se museli postavit tak, jak je pán Bůh stvořil. Jen jejich nejintimnější partie zakrývaly úsporné cedule s jejich nejoblíbenějšími ulicemi a místy, která nejčastěji slouží jako stanoviště pro taxíky.

“Ze začátku jsem byl dost nervózní, teď jsem ale hrdý, že jsem se focení zúčastnil a mohl tak přispět na charitu. Nyní budu jen čekat, jestli mě někdo z mých zákazníků pozná oblečeného,“ řekl deníku The Mirror jeden z pózujících řidičů.

Video

Na začátku prosince zapózovaly pro kalendář téměř nahé stařenky z Ameriky

Odvážní manekýni doufají, že prodejem lechtivých kalendářů na rok 2012, které už jsou na pultech, vydělají tisíce liber na charitativní účely. Jeden kus stojí tři libry, tedy v přepočtu něco málo přes 90 korun.

Podpořit chtějí konkrétně organizaci Suzy Lamplugh Trust, která se stará o osobní bezpečí občanů. Tím chtějí propagovat i bezpečí lidí, kteří nasednou do pověstného londýnského černého taxíku, zejména žen.

V nedávné iniciativě Closed Door Policy (tedy politika zavřených dveří) se řidiči této společnosti zavázali k tomu, že budou čekat před domem, dokud do něho jejich pasažérka nevstoupí a nezavře za sebou dveře. Informuje o tom The Sun.