ABC, která soutěž uváděla od roku 1999, ji sama nazývala největším hitem desetiletí. Program, který pravidelně sledovalo v průměru až 30 miliónů diváků, však byl uváděn příliš často a zájem o něj rychle upadal, takže byl nakonec odsunut do méně atraktivních časů.

Brit Steve Knight, který spolu s Mikem Whitehallem a Davidem Briggsem Milionáře vymyslel, však nyní pevně věří v oživení zájmu o hru: "Vypadá to, že by to mohl být opět hit, když se výhra zněkolikanásobí," citoval jej americký tisk.

Nová verze pořadu má vyšší výhry již od prvních stupňů - první otázka je za 1000 dolarů. Přibyly také další záchytné body a otázky jsou nyní obtížnější. Program provází nová grafika a hudba.

Michael Davies z firmy Celador v Londýně, která soutěž produkuje, věří, že Supermilionář se stane novým hitem televizních obrazovek i tím, že získá vyšší úroveň.