"Čekali jsme velký zájem, ale Češi předčili všechna naše očekávání. Před prodejnou totiž nocovalo bezmála 50 lidí, kteří byli připraveni vzít obchod ráno útokem. Pro první stovku lidí, kteří ráno vstoupili do obchodu jen ve spodním prádle, čekala hodina času na výběr dvou kusů oblečení zcela zdarma," řekla Novinkám pořadatelka akce Adéla Čiháková.

Před devátou ranní byly před obchodem zhruba čtyři stovky lidí, ze kterých se ale dovnitř zvládla dostat jen čtvrtina. Na zbytek čekaly už jen slevové kupóny. Před obchodem stálo jednoznačně více žen než mužů, které se po otevření bran obchodu tlačily tak, že v davu několik lidí dokonce spadlo na zem.

Scénář z otevření dalších prodejen značky Desigual ve světě se tak v Praze opakoval. "Polonahá party," jak byla pořadateli akce nazvána, byla v české metropoli možná ještě ostřejší než v ostatních městech. Touha Čechů po oblečení zdarma byla totiž obrovská.

A o co byl největší zájem? "Lidé si mohli odnést jednu spodní část oblečení a jeden vršek. Ženy šly takřka všechny po kabátech, které si jich v obchodě včera zkoušelo nápadně velké množství. Dnes už šlo mnoho z nich evidentně na jistotu a věděly, po jaké velikosti sáhnout. A muži? Těm to bylo relativně úplně jedno. Brali to, co se jim zrovna zalíbilo," dodala Čiháková.