Limonáda šla mezi klienty tak na dračku, že na skladě nezbyla ani jedna láhev.  

"Naše společnost se omlouvá všem zákazníkům, kteří si nemohli pochutnat na našem novém výrobku. Jeho úspěch byl fantastický," uvedl tiskový mluvčí seatlleské firmy Jones Soda Co.

Prezident společnosti Peter Van Stolk nicméně přislíbil, že se v dohledné době dalších desítek tisíc lahví dočkají všichni, kteří po krůtí limonádě zatouží.

Hlasujte v anketě na konci článku:
Chtěli byste ochutnat limonádu s příchutí masa?

"Šlo o limitovanou edici, která se prodávala v omezeném množství v Michiganu a Washingtonu. Byla hned vyprodána, za což našim zákazníkům děkujeme a žádáme je, aby nás i nadále podporovali. Jen tak se dočkají i dalších kuriózních příchutí," vysvětlil Van Stolk.

Zákazníci přicházejí s novými nápady

"Úspěch Turkey & Gravy nás všechny vyvedl z míry. Společnost byla zavalena e-maily a telefonáty, které nám za nápoj s příchutí krůtího masa a omáčky velice děkovaly. Přicházely ale i recepty a návrhy na další neobvyklé příchutě. Až se krůtí nápoj zaběhne, další příchutě na sebe určitě nenechají čekat," řekl prezident a dodal, že celý výtěžek z prodeje nového nápoje bude věnován na dětskou charitu.