Vedení hollywoodských filmových studií Miramax je podle marketingových expertů rozhodnuto udělat vše pro to, aby se neopakovala nepříjemná zkušenost s filmem Gigli, kde se Ben a Jen objevili poprvé bok po boku. Snímek se však stal kasovním propadákem.

"K tomu již nesmí dojít a producenti jsou si toho vědomi. Jennifer proto nemá šanci zapůsobit na diváky z plakátů a reklam na Jersey Girl," uvedl zdroj blízký Miramaxu.

Diváci Lopezovou stejně moc neuvidí

Affleck ale všechno vidí jinak. Filmovým šéfům sice doporučil Jennifer stáhnout z propagační kampaně k filmu, odmítá ale, že by ho k tomu přiměl neúspěch filmu Gigli.

"Prodávat Jersey Girl pomocí Jennifer by bylo neupřímné a falešné. Účinkuje ve filmu jen prvních patnáct minut v krátkém medailónku. Je potřeba to divákům jasně říct. Každého tak připravíme na to, že svoji oblíbenou Lopezovou ve filmu jednoduše příliš neuvidí. Lidé by se měli spíše dozvědět, o čem film je," vysvětlil svůj postoj Ben Affleck.