"Byli jsme překvapeni, kolik lidí se nám přihlásilo. Hned první den se ozvalo přes 170 lidí a celkově jsme k dnešnímu dni napočítali 263 zájemců," řekl majitel gastronomického webu Jiří Jurečka. Upozornil, že vybraný muž souhlasil s podmínkami stanovenými pro tuto živou reklamu jako první.

Vzhledem k neočekávaně velkému zájmu byla inzerce ukončena již několik dní po zveřejnění. Název webu bude mít muž vytetovaný na čele černým inkoustem. Na výšku by měl mít alespoň centimetr.

Ke kuriózní reklamní akci inspirovaly pořadatele akce zkušenosti ze zahraničí. Reklama vytetovaná na lidském těle se objevuje od začátku nového tisíciletí. Zpočátku ale šlo o dočasná tetování, která po čase sama zmizela.

Trend má kořeny v Americe

V září 2001 zaplatilo americké online kasino GoldenPalace.com 100 000 dolarů (nyní asi 1,7 miliónu Kč) boxerovi Bernardu Hopkinsovi za to, že bude mít při prestižním zápasu na zádech jeho internetovou adresu. Hopkins se stal prvním profesionálním sportovcem světa s vytetovanou reklamou na kůži.

Marketingový tah slavil úspěch a počet přístupů na web kasina se po odvysílání zápasu zvýšil o 200 procent. První osobou s trvalým tetováním za účelem reklamy se stal dvaadvacetiletý Jim Nelson, který v roce 2003 prodal za 7000 dolarů (asi 118 000 korun) prostor na svých zádech webhostingovému serveru.

V Česku se za částku tři milióny korun v roce 2008 snažil v internetové aukci zpeněžit plochu svého temena a zátylku jistý pan Ladislav. Žádný kupec se ale prý nenašel.