Půlminutový spot znázorňuje seznámení blondýnky a brunetky na večírku, přičemž blondýnka v ložnici tmavovlásku obelstí. Zaváže jí oči šátkem a vezme si na sebe její již svlečený svršek ve kterém kráčí ke svému automobilu, s nímž po brunetce barevně pěkně ladí. Motto dámského automobilu Renault Twingo Miss Sixty zní: „Nové Twingo Miss Sixty je holčičí záležitost“.

Reklama však vyvolala vlnu diskuzí i mezi samotnou homosexuální menšinou v Itálii. Někteří spot vnímají jako útok na lesbičky, zatímco jiní jej považují za příjemnou změnu.

Tvůrce spotu Daniele Tranchiniová uvedla: „Chtěli jsme vytvořit originální reklamu, která by byla zábavná a zároveň nebyla vulgární. Věřím, že se nám toho podařilo dosáhnout. Chytré je, že si každý myslí, že reklama půjde určitou linií, ale nakonec se to celé zvrtne. Skvělé, nemyslíte?“