Poněkud bizarní je, že ženy mají dělat dojem prádlem tělové barvy a punčochami a jsou výslovně varovány před nebezpečími plynoucími z příliš těsných sukní či bot. K dojmu výkonnosti má přispět líčení a všichni zaměstnanci se podle informací listu Metro mají vyhýbat tabáku a silně vonícím pokrmům.

Pánské spodní prádlo "by mělo být kvalitní a dobře se prát, ale přesto by mělo zůstat naprosto nenápadné". UBS se snaží vylepšit si image a znovu získat důvěru klientů. V poslední době se totiž může "chlubit" jen největší ztrátou v dějinách švýcarského podnikání.

"Jde spíš o doporučení než o předpis. Teprve se rozhodneme, zda tato pravidla rozšíříme na všech 300 švýcarských poboček. Bude to záviset i na tom, jak to pracovníci pěti pilotních pracovišť přijmou," řekl mluvčí UBS.