Netypická molekulární struktura, která učinila sáček nesmírně ekologickým, ale zároveň neskutečně hlučným se už nebude nadále vyrábět. Aspoň ne ve stejném rozsahu, pět ze šesti typů brambůrek se bude prodávat v obyčejných obalech, jako ostatní značky. Ukázalo se totiž, že šustivost sáčku je důležitým faktorem, přes který se velké množství zákazníků nedokáže přenést.

Značka se však své vize nevzdala, nyní řeší, jak vyrobit ekologické obaly, které by nedoháněly jejich konzumenty k šílenství. Pro radikální ekology je zjištění marketingového oddělení značky chipsů vysoce alarmující. To, že Američané nedokážou vyjít vstříc přírodě kvůli troše šustění navíc, je pro ně symbolem totální degradace.

"V širším pohledu na věc je toto zcela minimální oběť, kterou by na sebe Američané měli vzít. Chipsy zůstaly zcela stejné, jen se změnil jejich obal, který o něco více šustí. Pokud je trochu nepříjemnější zvuk ekologického obalu moc na to, aby to lidé překousli a měli dobrý pocit, tak je lidské pokolení opravdu ztracené," uvedla ekoložka Kate Sheppardová.