Zájemce uzavře se společností smlouvu o tom, že po své smrti a kremaci bude popel použit při výrobě desky, případně při malování unikátní etikety. Na vinylu tak může být nejen jméno a data narození a úmrtí, ale také podobizna od malíře Jamese Hagua, který přimíchává popel také do svých barev. Nahrát pak na hotový vinyl lze oblíbenou píseň, namluvenou poslední vůli či zvuky přírody.

„Je to rozhodně mnohem zajímavější než stát v urně na skříni,“ láká Leach nové klienty. Na nápad přišel v době, kdy se jeho matka stala majitelkou pohřebnictví a on si uvědomil, že jednak není nesmrtelný, ale že jednou možná bude jen hrstkou šedivého prachu v urně.

Základní balíček služeb vyjde na dva tisíce liber (asi šedesát tisíc korun) a obsahuje třicet desek s nahrávkou libovolných zvuků o délce čtyřiadvacet minut opatřených etiketou s originální malbou. „Občas je dost těžké vymyslet, co bude na takové nahrávce, protože člověk přece chce, aby to album bylo nejlepší, jaké si dokáže představit,“ tvrdí Leach.