Hlavní obsah

Umírající muž prodal reklamu na své urně, aby pohřbem nezadlužil ženu

Novinky, Jakub Kynčl
Eugene

Je to příběh, který nechá jen málo očí suchých. Sedmatřicetiletý americký bavič Aaron Jamison umírá na rakovinu tlustého střeva a zbývají mu zhruba tři měsíce života. Vzhledem k tomu, že neměl žádné životní úspory, rozhodl se prodat reklamní místo na své urně, aby výdajem za pohřeb nezbankrotoval svou manželku.

Článek

Umírající komik ze státu Oregon vymyslel unikátní způsob, jak si vydělat na svůj vlastní pohřeb a finančně jím tak nezatížit svou ženu. Rozhodl se rozdělit svůj popel do tří uren a prodat na nich reklamní plochu.

"Vážím přes 180 kilogramů, takže si nemyslím, že by byl pro tři urny toho popelu nedostatek," projevil značně šibeniční humor Jamison.

Nabídku reklamy zveřejnil komik před týdnem a zájemce o reklamu našel takřka neprodleně. Jedna z uren tak ponese text: "Zemřel jsem. A vy? Bojkotujte KFC!" zní reklama, kterou si za 200 dolarů (zhruba 3850 korun) zaplatila organizace PETA.

Jamison sháněl 800 dolarů, které měly pokrýt jeho kremaci a další nutné náklady. Přispělo však i několik dárců, a tak umírajícímu muži zbylo i na uhrazení některých léků, které by si jinak nemohl dovolit.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám