V nabídce společností je zpravidla několik možností, a to od kategorie "econo-kindapping", po tzv. variantu "de luxe" - podle náročnosti a originality akce.

Například společnost amerického rapera Adama Thicka alias M. Scrilliona zaměstnává pro únosy skupinu (soft), kterou tvoří tři až pět žen, na přání "oběti" oděných do přiléhavých kožených kombinéz, bikinek, prádla či různých uniforem.

Druhou variantou (hardcore) je jediný muž, přezdívaný The Henchman, nohsled.

Klient může vše zastavit

Doba trvání "únosu" se pohybuje od jedné do čtyřiceti osmi hodin, každá "oběť" však obdrží heslo, jehož vyřčení celou akci kdykoli okamžitě zastaví. Toto opatření chrání i "únosce" před případnými stížnostmi traumatizovaných zákazníků.

Přestože Adam Thick není sám, kdo nový extrémní sport provozuje (ve světě je prý asi pět, nebo šest podobných skupin), je zatím jediný, kdo zaměstnává "dámský tým". Navíc, samozřejmě za zvláštní příplatek, nabízí i kompletní videozáznam celé akce. Prý pro hezkou vzpomínku.