Designéři firmy teď tvrdí, že s prototypem takového vozu na hybridní pohon by mohli přijít do dvou let. Stroj by měl schopnost vertikálně se odlepit od podložky a vznášet se díky osmi výkonným raketovým motorům, které směřují vzduch přímo dolů. Po jejich natočení by se vůz začal pohybovat dopředu.

Podle všeho by vůz mohl na zemi dosáhnout rychlosti 160 kilometrů v hodině a ve vzduchu asi 240 kilometrů za hodinu.

Vůz se dostane do výšky 1,5 kilometru

Designér Bruce Calkins navrhuje u vozidla použití hybridního paliva a elektrického systému, který poskytne výkon 800 koní. Podle jeho názoru by mohl vůz vystoupat až do výšky 1,5 kilometru.

„Autovolantor je poháněn osmi ventilátory připevněnými k trupu vozidla. Na zemi tyto větráky otáčejí vozem pevně ale ne příliš silně nárazovitě odchýleným vzduchem," citoval Calkinse britský list Daily Mail.

"Malé ventilátory u konce vývodu mohou směrovat vzduch dopředu nebo dozadu, nebo zůstat v neutrální pozici při vertikálním stoupání do vzduchu. Jakmile je vůz ve vzduchu, manévruje vozidlo jako helikoptéra, stáhne masku vozu mírně k zemi a pohybuje se dopředu, vykláněním doprava či doleva se změní směr,“ vysvětluje Calkins.

Ferrari má dokonalý aerodynamický tvar

Moller si vybral značku Ferrari údajně kvůli dokonalému aerodynamickému tvaru, který se pro podobný stroj hodí nejlépe.