Při zadání hesla lidé bez tváře (faceless people) do internetového vyhledávače se totiž objeví stránka nazvaná Skutečný charakter a spojení na adresu www.facelesspeople.com.

Tuto doménu vlastní jedna autonobilováfirma. Stránka obsahuje nenápadné logo a nápis "Skutečný charakter vyjde najevo..." nad hodinami, které odpočítávají blíže neupřesněnou událost, která se má odehrát 21. nebo 22. července. Deník Telegraph z toho usuzuje, že by automobilka mohla zveřejnit velmi očekávaný model svého vozu.

Dvě postavy s obličeji zakrytými neprůhlednými maskami bez očí, rtů a nosu se kromě Wimbledonu objevily třeba také v obchodním domě Harrods na charitativní akci Eltona Johna i na veslařském závodě v Henley. Seděly téměř nehybně, vypadaly jako postavy z hororu a nikdo nevěděl, čeho chtějí dosáhnout.

Poté, co se poprvé dvě maskové postavy objevily na veřejnosti, rozpoutaly se vášnivé diskuse o jejich totožnosti. Jedni tvrdili, že to je druh akčního umění, jiní zase za maskami viděli pokus o reklamu, zatímco další slavný pár unikající objektivům fotografů.