Jen s japonskou společností Bridgestone vyrábějící pneumatiky podepsal Kahn kontrakt na několik miliónů dolarů, přesná částka nebyla po dohodě obou stran zveřejněna.

"Osobní tragédie v dramatickém finále mistrovství světa oslovila hodně lidí a sponzorů. Letošní rok je proto, co se týče finanční situace, pro Olivera mnohem lepší než ten loňský," uvedl před novináři jeho finační manažer Jens-Uwe Seiffert. Dodal, že nejrychleji reagovaly firmy z Japonska, například už zmíněná společnost Bridgestone.

Největší fotbalový smolař mistrovství bude v příštích letech vystupovat v jejích televizních reklamních šotech a usmívat se z plakátů. K dalším Kahnovým sponzorům patří například společnosti Adidas, Lion bar, komerční televize Premiere či Tendez. Dohromady tak fotbalový brankář ročně jen za reklamu získá více jak 2,5 miliónů dolarů (asi 750 mil.Kč).