Majitel novináře s výrobkem seznámil na dnešní tiskové konferenci. "Celá řada lidí se chce přepravovat levně a pohodlně a přitom se neomezovat řadou předpisů," představil majitel firmy hlavní výhodu stroje.

Platný zákon totiž kolo s motorkem považuje za nemotorové silniční vozidlo a proto se na něj vztahují stejná pravidla jako na běžná kola. Motokolo je podle Bodečka nejvhodnější pro cílovou skupinu, již nazývá "mladodůchodci" a která zahrnuje chataře, chalupáře, myslivce či rybáře. Vozidlo prý ocení i lidé, kteří dojíždějí do práce na kratší vzdálenosti, nebo mladí lidé, kteří se tak seznámí s motorem poháněným vozidlem.

Kolo je vhodné zejména do rovinatých oblastí

Úspěch Bodeček očekává spíše v rovinatých oblastech, na Moravě prý zatím slaví úspěch v okolí Uherského Hradiště, v Čechách si slibuje zájem z oblasti Polabí. O prodej motorových kol se podle něj v minulosti v České republice pokoušely tři firmy, všechny ale zkrachovaly.

Firma, která stroje přímo nevyrábí, ale sestavuje, vedle majitele zaměstnává ještě další dvě osoby a od začátku výroby před měsícem prodala zhruba 40 strojů. Ze začátku očekává prodej mezi 50 až 100 kusy měsíčně. Dodává pánské i dámské provedení. Motokolo vyvine maximální rychlost 25 kilometrů za hodinu při spotřebě 1,5 litru na sto kilometrů. Maloobchodní cena je mezi deseti a patnácti tisíci korunami.