Skupina oznámila comeback loni v červnu. První společný koncert po sedmi letech a v plném obsazení po téměř deseti rozjely holky loni na počátku prosince. Jejich turné bylo vyprodáno a mělo velký úspěch. Horšího přijetí se dočkal nový singl, který vyšel loni v listopadu.

Victoria šla do comebacku vypočítavě. Ze své ješitnosti prý potřebovala dokázat synům Brooklynovi, Romeovi a Cruzovi, že je slavnou zpěvačkou, po níž davy šílí. A za tučné honoráře jí to činilo minimální problém. „Byla jsem z návratu do Spice Girls velmi nervózní, protože jsem nechtěla veřejnost zklamat. Rozhodla jsem se jít do toho turné, abych svým dětem ukázala, že maminka byla jednou popovou hvězdou.

Přemýšlela jsem o tom již dlouhou dobu. Ale hudební průmysl už mě nezajímá. Teď mě zajímá módní branže. Dávám dohromady tým lidí, takže to bude můj hlavní projekt, když tento měsíc skončím turné. Je to vůbec poslední příležitost, kdy můžete vidět Spice Girls pohromadě,“ uvedla Beckhamová pro britský magazín NOTW. Ostatní členky Victoriino rozhodnutí naštvalo a okamžitě zrušily všechny termíny plánovaného rozšířeného turné. Bez Beckhamové totiž vystupovat odmítají. Na internetových stránkách skupiny pak mluvčí uvedl, že dívky končí, protože všechny mají jiné závazky.

Už mají vyděláno

V Británii vystoupily Spice Girls naposledy před týdnem v Manchesteru. Vůbec poslední koncert skupiny proběhne 26. února v Torontu. Victoria však návratu skupiny a času stráveném na comebacku nelituje. „Ráda se na to dívám tak, že to všechno byl fajn čas. Ale jednou se budu dívat na fotky a říkat si: ´Můj bože, podívej se na ten hrozný make-up. Koukni na ty vlasy.´ Takže se budu trochu stydět. Zjistila jsem, že mě to však učinilo tím, kým jsem dnes. Jsem na to pyšná.“

Není divu, kratičký comeback byl zcela jistě dobře promyšleným byznysplánem. Zpěvačky totiž vydělaly ohromné jmění nejen na honorářích z koncertů a prodeje alba největších hitů, ale především z reklamních kontraktů. Jen za smlouvu na reklamu pro Victoria´s Secret si každá inkasovala milion liber. Stejnou částku muselo vyplatit dívkám Tesco pro vánoční reklamu. Celý comeback každé z nich vydělal v přepočtu minimálně 200 miliónů korun.