Jak píše zpravodajský server Ananova, to však není jediná kontroverzní reklama, kterou společnost, jež mimo jiné nabízí i různé druhy pojištění, pustila do brazilských sdělovacích prostředků.

V další upoutávce na své služby mimo jiné tvrdí: "S naším životním pojištěním budete tak šťastní, že budete děkovat Bohu. Osobně".

Ředitel společnosti Pedro Bulcao se ale kritikou nechce nechat ovlivnit. "Je těžké pracovat v oboru, kde tak často přicházíte do styku se smrtí. Trocha humoru jenom pomůže prolomit ledy a všechno je hned snazší," vysvětluje.

Také proto se jeho firma rozhodla sponzorovat rozhlasovou sportovní show, v jejímž rámci je na konci každého fotbalového zápasu vyhlášen nejhorší hráč, který obdrží titul "mrtvola na hřišti". Možná Bulcao doufá, že ho fanoušci vezmou za slovo a jemu přibude do pohřební služby další klient, který se nikdy nevrátí, aby si stěžoval...