Podle doktorky Claire Shermanové z University of Adelaide nahota šokovala především v osmdesátých a devadesátých letech. Dnes už musí přijít na přetřes sex, aby reklama skutečně zaujala. Jenže podle australské odbornice netáhne tolik přímočaré zobrazení, ale naopak náznaky. Ty  během spotu jasně ukazují na to, že by sex mohl proběhnout.

"Lidé začali být postupem času necitliví vůči nahotě, protože reklamy jí nabízely příliš a lidi už přestala pobuřovat," uvedla Hermanová.

V roce 200 byla zakázána reklama na boty Windsor Smith. Krásná žena ve spodním prádle a saku si na ní užívala orální sex, který jí poskytoval zcela oblečený muž s propagovanými botami. Podle Shermanové takto otevřeně zobrazený sexuální akt byl společensky nepřijatelný.

Reklamní sdělení, naznačující že výrobek může přispět k zvýšení sexuální úspěšnosti jedince, funguje spíše u mužské populace. Ženy naopak reagují lépe na reklamu, která tvrdí, že budou s výrobkem, ve výrobku či při používání výrobku přitažlivější a více sexy.