Slogan na síti: "Tohoto domácího mazlíčka prostě musíte mít!", vytáhl z peněženek každé z důvěřivých Japonek v přepočtu 26 tisíc korun. Nabídka to byla jistě lákavá, protože vysoce ceněná štěňata se prodávají v Japonsku za dvojnásobnou cenu.

Podvod vyšel najevo, když filmová hvězda Maiko Kawakamiho v televizní talkshow přiznala, že je bezradná. "Můj nový pudlík odmítá štěkat a jíst krmivo pro psy," stěžovala si před televizními kamerami. Když ukázala snímek svého domácího mazlíčka, dozvěděla se šokující pravdu - to není pes, ale ovce.

Policii pak kontaktovaly stovky podvedených žen, aby si postěžovaly, že i jim prodali podvodníci místo štěněte s rodokmenem jehně. Jedna z podvedených dvojic zjistila smutnou pravdu, když jim psí kosmetička řekla, že nemohla ostříhat packy jejich psíka - protože má kopýtka.

Firma ze Sappora s názvem Pudlíci jako domácí mazlíci musela zavřít krám. Její bossové využili nejen hlouposti žen ze země vycházejícího slunce, ale i skutečnosti, že ovce jsou v Japonsku vzácné a většina Japonců vůbec neví, jak vypadají.