Umělecký ředitel značky LV Mark Jacobs prý pro medializaci kolekce hledal popovou osobnost, moderní ženu, která jde s dobou, ale zároveň i mezinárodně uznávanou umělkyni.

"Lopezová je idolem dnešní doby. Je zosobněním přitažlivé, svůdné a sexy ženy. Líbí se mi, jak se pohybuje, jak tancuje, a také mám rád její písničky. Má všechny vlastnosti, které dělají hvězdu hvězdou," uvedl Jacobs v rozhovoru, který ČTK poskytlo tiskové oddělení české pobočky LV. Návrhář ale nechtěl, aby se Lopezová stala "velvyslankyní značky".

"Cílem bylo udělat z ní modelku, která se v průběhu kampaně stále vyvíjí. Chtěli jsme vzdát hold Jennifer Lopezové a zároveň vytvořit elegantní grafickou image," vysvětlil Jacobs. Kampaň nafotili britští módní fotografové Mert Alas a Marcus Piggott, s nimiž firma LV spolupracovala už na třech kolekcích. Výstřední návrhář chtěl prý novou kampaní ukázat "vlivnou, sebevědomou ženu, která je zároveň šik, atraktivní a umí si zjednat respekt".

Muži budou Jennifer zbožňovat

"Muži jsou zde proto, aby Jennifer zbožňovali. Snímky jsou jednoduché a graficky velmi působivé," míní Jacobs. Herecký talent dvaatřicetileté Lopezové byl prý pro kampaň velkým přínosem. "Opravdu se dokázala do role vžít a stala se zosobněním ženy Louis Vuitton," míní americký návrhář. Reklamní snímky s novou kolekcí se objeví v módních časopisech během srpna. Lopezová není první herečkou, s níž Jacobs spolupracoval.

Do reklamní kampaně pro vlastní módní kolekci na letošní jaro a léto obsadil hollywoodskou hvězdu Winonu Ryderovou. Tisk spekuloval, že hlavním důvodem nebyla ani tak hereččina krása, jako spíše aféra s krádeží zboží v obchodním domě Saks Fifth Avenue v Beverly Hills.