„Skvělých výsledků, které opět potvrzují atraktivitu Škoda Auto jako zaměstnavatele, si velmi vážíme. Mladí odborníci jsou zárukou naší budoucnosti. Proto také dlouhodobě podporujeme technické vzdělávání a usilujeme o intenzivnější propojení teorie s firemní praxí,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast HR management.

Celkem tři sta tisíc respondentů

Studie ‚trendence Graduate Barometer’ každý rok zkoumá představy studentů a absolventů o jejich budoucí kariéře a vysněném zaměstnavateli. Anketa se provádí celkem ve 24 evropských zemích a tento rok se do ní zapojilo okolo 300 000 respondentů. Pro každou zemi se provádělo individuální šetření.

Nejlepší i v nabídce pro absolventy

Škodovka nezvítězila pouze v hlavních kategoriích. Studenti a absolventi ocenili také její realizované HR aktivity, jako je účast na veletrzích pracovních příležitostí, kariérní webové stránky a aktivita na sociálních sítích. Rovněž je dle jejich mínění nejlepší firmou v České republice v nabídce pracovních pozic pro absolventy.