Hlavní obsah

Zaměstnavatelé chtějí přitáhnout mladé talenty

Novinky, kil

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Švédská společnost Universum, která je globálním lídrem v oblasti firemních značek, uzavřela v závěru loňského roku strategické partnerství s českým vydavatelským domem Studenta Media. Společně budou na tuzemském trhu rozvíjet a nabízet konzultační služby a produkty v oblasti Employer Brand neboli budování značky zaměstnavatele.

Foto: Profimedia.cz

Stále více firem si uvědomuje, že mladé talenty musejí hledat bez ohledu na místní hranice.

Článek

V rámci zemí bývalého východního bloku Evropy je Česká republika teprve třetím státem, po Rusku a Polsku, kde společnost Universum působí.

Hledat talenty bez ohledu na hranice

„Vstup na český trh je pro nás logickým krokem a zapadá do naší růstové strategie. Čím dál více velkých nadnárodních firem si uvědomuje, že mladé talenty musejí hledat bez ohledu na místní hranice,“ říká Jorgen Gullbrandson, ředitel pro Evropu, Blízký východ a Afriku ve společnosti Universum, a dodává:

„V zemích, kde plánujeme expanzi, vždy hledáme takového partnera, který je již na trhu známý a se kterým sdílíme náš pohled na svět a základní hodnoty. Právě proto jsme si vybrali společnost Studenta Media, která se, stejně jako my, snaží pomoci zaměstnavatelům porozumět současným mladým lidem.“

Ideální zaměstnavatel očima studentů

Prvním počinem obou společností bude realizace průzkumu Ideální zaměstnavatel (Ideal Employer Ranking), který má mimo jiné zmapovat názory a chování českých vysokoškolských studentů a zjistit, jak vnímají firmy působící v České republice jako zaměstnavatele.

Svou strategii přizpůsobí místním požadavkům

„Díky průzkumu budeme moci mimo jiné porovnat české prostředí se zahraničím. Zjistit lokální specifika a tím pomoci firmám přizpůsobit svou personální strategii tuzemským požadavkům a očekáváním tuzemských studentů. Na rozdíl od některých lokálních a ne vždy profesionálních pokusů o mapování názorů studentů či sestavení žebříčku nejoblíbenějších zaměstnavatelů může Universum v této oblasti nabídnout své dlouholeté globální zkušenosti, které jsou zárukou kvality,“ vysvětluje Tomáš Rašner, ředitel společnosti Studenta Media.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám