Hlavní obsah

Soutěž Marketér roku 2011 se zaměří na inovace

Novinky, kil

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Česká marketingová společnost vyhlásila v pořadí již sedmý ročník soutěže Marketér roku, který bude tentokrát zaměřen na inovativní marketing. Kandidáty lze přihlásit do 10. dubna, vítěz soutěže bude vyhlášen na slavnostním galavečeru 16. května 2012.

Foto: archiv Miroslav Sova

Vítěz loňského ročníku Jiří Rückl přebírá z rukou předsedkyně České marketingové společnosti, Jitky Vysekalové, hlavní cenu - Velkého delfína.

Článek

Cílem soutěže Marketér roku, nad níž opět přijal záštitu jeden z nejvýznamnějších světových představitelů marketingu, prof. Philip Kotler, je nejen vyzdvihnout osobnosti, které se nejvýrazněji podílejí na úspěších marketingu jak po teoretické, tak i praktické stránce, ale rovněž podpořit prestiž oboru v očích veřejnosti.

Důraz na inovativní marketing

„Na základě pozitivních zkušeností z uplynulých šesti let existence soutěže jsme letos systém hodnocení ještě více zaměřili na prohlubování a rozšiřování problematiky marketingu. Zásadní změna je v tom, že hodnocen bude projekt či adekvátní výsledek marketingové činnosti, který představuje komplexní řešení v rámci strategického či operativního marketingu. Vítěz musí být nejlepší realizátor a podporovatel myšlenky inovativního marketingu,“ uvedl prof. Gustav Tomek, předseda hodnotitelské komise soutěže.

Soutěž je otevřena všem

Účast v soutěži je otevřena všem, kdo jsou činní v oblasti marketingu v jakékoliv hospodářské či jiné organizaci, podnikatelské i veřejné. Oblastí činnosti se rozumí přímé působení v marketingovém managementu a marketingových funkcích ve výrobních, obchodních, dopravních a dalších oborech hospodářství, v poradenských a výzkumných marketingových organizacích, ve školství a v jiných formách vzdělávací činnosti i v oblasti vědecké práce.

Čtyři základní podmínky

Návrh musí podle vyhlašovatelů soutěže splňovat čtyři základní podmínky: musí dbát principů marketingu, především v orientaci na zákazníka. Musí zvyšovat konkurenceschopnost firmy. Jeho význam a přínos musí být jednoznačně určitelný a samozřejmě nesmí být v rozporu se zákonnými předpisy a s etickými zásadami.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám