„Stránky představují maloobchod, jeho specifika a širokou škálu pracovních příležitostí. Absolventi si tak mohou vytvořit lepší představu o svém budoucím zaměstnání a kariéře. Důležitou kapitolou jsou příklady kariérního růstu našich zaměstnanců – nyní úspěšných manažerů, kteří prošli absolventským programem,“ uvádí Jana Macháčková, manažerka personálního oddělení Tesco.

Informace o možnostech uplatnění

V jednotlivých sekcích internetových stránek naleznou zájemci informace nejen o příležitostech v maloobchodě, ale i o základních podmínkách pro výběrové řízení, možnostech zahraničních stáží a o požadavcích, které by měl uchazeč o různé pracovní pozice splňovat. Registrovaní uživatelé mohou navíc využít možnost odebírání newsletteru, díky němuž budou pravidelně informování o novinkách v programu.

„Na jaře se pak studenti mohou těšit na spuštění originální on-line simulační hry, v níž si budou moci vyzkoušet reálné situace v maloobchodu a získají tak ještě přesnější představu o charakteru pracovních činností v tomto oboru,“ dodává Jana Macháčková.

Chtějí si vychovat nové manažery

Cílem absolventského programu Tesco je podle ní během tří až pěti let vychovat lídry a vrcholové manažery, kteří se budou podílet na rozvoji společnosti. Do programu se mohou přihlásit absolventi všech vysokých škol z magisterského studia, nejpozději však dva roky od jeho ukončení prezenční formou.

Zájem o program ze strany studentů mnohonásobně převyšuje jeho kapacitu. Vloni se do něj přihlásilo 1827 uchazečů, přijato bylo 28 z nich.