„Facebook nám umožňuje jednoduše a přitom efektivně oslovit potenciální zájemce;
koncept Curriculum Vitae pak dokáže atraktivní moderní formou prezentovat četné
možnosti profesního růstu ve společnosti Škoda Auto,“ vysvětluje Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti Škoda zodpovědný za oblast řízení lidských zdrojů.

Cílem kampaně je podle Wojnara přiblížit se potenciálním uchazečům o zaměstnání otevřenou a flexibilní komunikací v prostředí, které je pro tuto generaci stále přirozenější.

Chtějí nejlepší zaměstnance

„Společnost Škoda Auto nabízí studentům, absolventům i uchazečům z praxe mnoho
zajímavých příležitostí k nastartování a rozvoji kariéry. Studenti mají možnost absolvovat
odbornou stáž, ti nejlepší pak jsou podporováni formou stipendia nebo získáním
zahraničních zkušeností v rámci praxe v koncernu Volkswagen. Chceme patřit mezi nejlepší, a proto potřebujeme nejlepší zaměstnance,“ zdůrazňuje Bohdan Wojnar.

Atraktivitu společnosti Škoda Auto jako zaměstnavatele potvrzuje více jak 23 tisíc uchazečů o zaměstnání v tomto roce.