Hlavní obsah

Škoda hledá zaměstnance na Facebooku

Právo, kil

Při hledání nových talentů i zkušených odborníků sází automobilka Škoda Auto na moderní komunikační nástroje a nejnověji se za potenciálními kandidáty na zaměstnance vydala na Facebook s konceptem Curriculum Vitae.

Článek

„Facebook nám umožňuje jednoduše a přitom efektivně oslovit potenciální zájemce;

„Facebook nám umožňuje jednoduše a přitom efektivně oslovit potenciální zájemce; koncept Curriculum Vitae pak dokáže atraktivní moderní formou prezentovat četné

možnosti profesního růstu ve společnosti Škoda Auto,“ vysvětluje Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti Škoda zodpovědný za oblast řízení lidských zdrojů.

Cílem kampaně je podle Wojnara přiblížit se potenciálním uchazečům o zaměstnání otevřenou a flexibilní komunikací v prostředí, které je pro tuto generaci stále přirozenější.

Chtějí nejlepší zaměstnance

„Společnost Škoda Auto nabízí studentům, absolventům i uchazečům z praxe mnoho

„Společnost Škoda Auto nabízí studentům, absolventům i uchazečům z praxe mnoho zajímavých příležitostí k nastartování a rozvoji kariéry. Studenti mají možnost absolvovat

„Společnost Škoda Auto nabízí studentům, absolventům i uchazečům z praxe mnoho zajímavých příležitostí k nastartování a rozvoji kariéry. Studenti mají možnost absolvovat odbornou stáž, ti nejlepší pak jsou podporováni formou stipendia nebo získáním

zahraničních zkušeností v rámci praxe v koncernu Volkswagen. Chceme patřit mezi nejlepší, a proto potřebujeme nejlepší zaměstnance,“ zdůrazňuje Bohdan Wojnar.

Atraktivitu společnosti Škoda Auto jako zaměstnavatele potvrzuje více jak 23 tisíc uchazečů o zaměstnání v tomto roce.

Reklama

Výběr článků

Načítám