Před čtyřku se na první místo dostal Google, za ní následují Procter & Gamble, Microsoft a Coca-Cola. Reprezentativní vzorek dotazovaných pochází z USA, Číny, Japonska, Německa, Francie, Velké Británie, Itálie, Brazílie, Španělska, Kanady, Ruska a Indie.

Druhá KPMG se na letošní pozici vyhoupla z loňského osmého místa. „To, že takové množství studentů z celého světa označilo KPMG jako ideální místo pro zahájení své kariéry, lze rozhodně považovat za obrovskou poctu,“ uvedl Jan Žůrek, Partner společnosti KPMG v České republice.

„Pro KPMG je však toto umístění především závazkem. Nadále budeme naše zaměstnance podporovat v profesním růstu a získávání znalostí a dovedností nezbytných pro dokonalý servis klientovi,“ dodal.

„Pro firmy je čím dál složitější přilákat mladé talentované zaměstnance, a proto je dnes již nezbytností budovat si pověst dobrého zaměstnavatele,“ řekl Michal Kalinowski, generální ředitel společnosti Universum.

Jen v loňském roce přijala celosvětová síť KPMG do zaměstnaneckého poměru zhruba 15 000 absolventů univerzit. Do společnosti KPMG v České republice nastoupilo letos v srpnu 56 čerstvých absolventů vysokých škol.