Pětičlenný tým složený ze studentů VŠE, VŠFS - MBA a zaměstnance Skupiny ČEZ získal nejvyšší cenu za akcii a dokázal si poradit s konkurencí na virtuálních trzích EU a NAFTA. Český tým zvítězil s dostatečným náskokem nad druhým týmem Polska, na třetím místě se umístil všemi obávaný čínský tým.

Zadání letošního světového finále bylo odlišné od předchozích ročníků a soutěžící týmy rozjížděli své firmy úplně od začátku. Rozhodovali o financích, prodeji, logistice, marketingu a lidských zdrojích. 

České republice se podařilo zvítězit již podruhé. První vítězství  vybojoval český studentský tým v Paříži v roce 2002, kdy se ČR vůbec poprvé zapojila do tohoto unikátního  projektu, který je založen na soutěži simulující prostředí reálného trhu. Na něm se soutěžní týmy pohybují a vytvářejí si vlastní konkurenční prostředí, obchodují na trzích EU, NAFTA i přes internet.