Meeting bývá pracovní schůzka, odehrávající se v místnosti zvané "mítinkrům" (meeting room), kde jsou účastníkům schůzky prezentována podstatná fakta týkající se společnosti a její situace. Pokud tedy někdo z vedení vaší divize začne shánět ke konzultacím "ajtíka"  a někoho z "markomu", aby jeho "slajdšou" dodali šťávu, vězte, že nějaký důležitý meeting je na spadnutí.

Dotyčný chce totiž  mluvit s odborníky na počítačová řešení a marketingovou komunikaci, aby mu pomohli vytvořit úžasnou slide show, počítačovou prezentaci, která oslní všechny účastníky meetingu. Můžete také zaslechnout, že organizátor meetingu nutně potřebuje "vyprintnout slajdšou na slajdy."  V praxi to  znamená, že počítačová prezentace se vytiskne na slide, průhledné fólie nebo diapozitivy, které jsou následně promítány na plátno. 

Nepostradatelnou rekvizitou každého pořádného meetingu  je "flipčárt" (flip-chart), což je stojan s papírovými listy formátu B1, na který přednášející okázale rychlými tahy načmárá většinou cosi totálně nesrozumitelného a nečitelného, co má ozřejmit jeho výklad. Než to ale stačíte rozluštit, dramatickým pohybem list papíru odtrhne, zmuchlá a zahodí nebo jej alespoň přehodí na druhou stranu tabule, aby mohl pokračovat ve zběsilém psaní.

Aby byl "mítink"  účinný, musí se ovšem dobře zvolit jeho "tajming" (timing). Nejde o nic jiného než o načasování, ovšem "tajming" zní přece jen lépe, že? Pokud "mítink" organizuje normální člověk, lze očekávat, že se bude odehrávat v křesťansky přijatelných hodinách a nebude trvat dlouho. Máte-li ovšem smůlu a jeho organizátorem je specialista na tzv. slovní výlevy, počítejte s několikahodinovým mítinkem, nejlépe vždy  v pozdních večerních hodinách.  

Když už se konečně dožijete vytouženého závěru "mítinku", většinou neodejdete bez žádosti o "fídbek" (feed-back), čili vaši zpětnou vazbu na vyslechnutá fakta.

Tolik dnešní lekce manažerštiny. Sí jú lejtr, přátelé...