Jak vyplývá z údajů organizace Nielsen Media Research, na Fox News se během čtvrtka dívalo v průměru 4,1 miliónu diváků, zatímco na CNN 3,7 miliónu a na další zpravodajský kanál MSNBC 1,6 miliónu. Experti sledovali bitvu mezi Foxem a CNN zejména proto, že panovaly pochyby, zda Fox, který se nedávno stal nejsledovanější americkou zpravodajskou televizí, si udrží své postavení i při tak velké události, jako je válka. CNN přitom získala své donedávna dominantní postavení právě při válce v Perském zálivu v roce 1991.

Začátek války Američany nezajímal

Když však ve středu večer amerického času válka vypukla, dívalo se nejvíce diváků na tradiční televizní kanály NBC (18,2 miliónu), CBS (13,2 miliónu) a ABC (10,9). Fox News sledovalo 7,8 miliónu Američanů. Americké televizní stanice, které vynakládají denně 20 miliónů dolarů na aktuální obrazové zpravodajství z irácké války, jsou tak zatím spíše zklamány.

Průběh války není v prvních dnech tak dramatický, aby ve sledovanosti překonal oblíbené zábavné pořady těch televizí, které na válku nevsadily. Přesvědčila se o tom stanice NBC, která na páteční večer zařadila do hlavního vysílacího času další díl seriálu Přátelé a později v noci show Dateline, a k vlastnímu údivu ve sledovanosti překonala oběma pořady konkurenční ABC, která za mnohem dražší peníze vysílala celou dobu přímý přenos začátku války.