Podle dosavadních zkušeností uživatelů se problémy týkají pouze 9,7palcového iPadu Pro, který se rozhodnou jeho majitelé aktualizovat na iOS 9.3.2. A to navíc pouze v případě, že update provádějí přes wi-fi.

Instalace v takovém případě končí hláškou Error 56 a majitel tabletu s logem nakousnutého jablka je vyzván, aby své zařízení připojil k počítači s nainstalovaným programem iTunes. Na různých zahraničních diskuzních fórech nicméně zákazníci hlásí, že podobné řešení nepomáhá.

Ani přes pokusy o restartování nebo vrácení systému do výchozího nastavení se nedaří přivést tablet opět k životu.

Tablet po chybě zamrzne a nejde s ním vůbec nic dělat. Ani přes pokusy o restartování nebo vrácení operačního systému do výchozího režimu, tedy smazání všech aktualizací, aplikací i uživatelských dat, se ale nedaří přivést zařízení opět k životu.

Apple na svých oficiálních internetových stránkách radí, že by uživatelé měli stáhnout nejnovější verzi iTunes. Pokud ani to nepomůže, měli by se snažit obnovit zařízení vícekrát. Žádná ze zmiňovaných rad však podle uživatelů nefunguje.

Aktualizovat jen prostřednictvím kabelu

Jedinou možností je tak v případě zamrzlého tabletu kontaktovat technickou podporu amerického počítačového gigantu. Ten se však k nově objevenému problému zatím oficiálně nevyjádřil. Zatím tedy není jasné, jak se se zamrzlým zařízením vypořádají technici v servisu.

Pokud tedy vlastníte menší iPad Pro a chystáte se aktualizovat na nejnovější verzi operačního systému iOS, rozhodně se vyplatí provádět update prostřednictvím kabelu a aplikace iTunes v počítači, nikoliv tedy přímo z tabletu. V takovém případě podle ohlasů uživatelů problémy se zamrzáváním nehrozí.