Thajský úřad pro turistiku spustil novou kampaň, v rámci které poskytne pěti dvojicím plně hrazenou cestu po nejvyhlášenějších městech a plážích této země. Na oplátku budou muset své zážitky z dovolené zaznamenávat na internetové komunikační síti. Odměnou jim za to bude ještě 10000 dolarů (180000 korun), mobilní telefon a videokamera.    

Zájemci o účast musejí být dobří vypravěči se znalostí aplikací YouTube, Twitter, Facebook a Flickr, uvedl úřad pro turistiku na webové stránce, kam mohou uchazeči do 15. října zasílat minutová videa, ve kterých se představí. Úřad pak vybere 25 semifinalistů a pět vítězných párů bude vybráno v celosvětovém internetovém hlasování.    

Turistický průmysl Thajska čelí nejhorší krizi za poslední léta. Její příčinou jsou politické otřesy a celosvětová finanční krize.    

K novému projektu Thajsko inspirovala nedávná kampaň na podporu cestovního ruchu v Austrálii, kde hledali správce tropického ostrova Hamilton u státu Queensland. Konkurzu na "nejlepší zaměstnání na světě" se účastnilo téměř 35000 kandidátů z celého světa a nakonec jej vyhrál charitativní pracovník z Británie, který občas jezdí na pštrosech nebo skáče bungee jumping.[celá zpráva]