Hlavní obsah

Reklama na extrémně tenký mobil dostala stopku. Je prý moc vyzývavá

Novinky, mif

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Společnost Kazam cílí svým chytrým telefonem Tornado 348 především na něžnější pohlaví, a to především díky svým elegantním liniím a extrémně útlému pasu. Jak smartphone vypadá, se snažili zástupci britského výrobce vyzdvihnout v reklamě s modelkou ve spodním prádle. Ale právě to vyvolalo vlnu nevole.

BEZ KOMENTÁŘE: Reklama na smartphone Kazam Tornado 348Video: Kazam

 
Článek

Konzervativní Britové si stěžovali především na „sexuální podtext reklamy, který nemá k inzerovanému produktu žádný vztah“. Především proto se začal celým případem zabývat i tamní úřad pro reklamní normy. Během šetření dal stížnostem za pravdu a zakázal s okamžitou platností vysílání.

Reklama začíná záběrem na modelku ve spodním prádle, která se jde zrovna oblékat. Po vyžehlení košile ale nemůže najít svůj zvonící mobil, načež zjistí, že přístroj s tloušťkou 5,15 mm má právě v kapse košile.

Foto: archív výrobce

Kazam Tornado 348

I přes stopky od britského regulátora je podle zástupců společnosti Kazam ale tento koncept v pořádku. Reklama má dát jasně najevo, že model Tornado 348 je tak tenký, že jej v kapse ani nepostřehnete.

Proti rozhodnutí se tak snažila odvolat. Jako hlavní argument uvedla, že reklama byla vysílána pouze v časech, kdy nemohla ohrožovat mravní výchovu mládeže. Marně, úřad své stanovisko nezměnil.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám