Opatření má zjednodušit názvosloví chytrých telefonů a dosáhnout tak lepší povědomí o mobilech Huawei mezi zákazníky. Výsledkem má být rovněž účinnější a přímočařejší marketingová komunikace, uvedla firma.

Loni na podzim přišla Huawei na český trh s novou značkou pro chytré mobily Honor. Ta se prodává jen prostřednictvím internetových obchodů.

Huawei se za rok 2014 umístila celkově na třetím místě v celosvětovém prodeji chytrých telefonů. Výrobky a služby Huawei se používají ve více než 170 zemích a slouží více než třetině světové populace. Huawei rovněž po celém světě založila přes 28 výzkumných a vývojových center, mimo jiné ve Spojených státech, Německu, Švédsku, Rusku, Belgii, Finsku, Francii, Irsku, Itálii, Velké Británii, Indii a Číně.

Může se Vám hodit na službě Zboží.cz: