Hlavní obsah

Neomezený tarif si vybírá každý třetí zákazník, řekla ředitelka z T-Mobilu

Právo, Martin Procházka

Ředitelka pro segment domácností společnosti T-Mobile Dana Tomášková v rozhovoru pro Právo řekla, že neomezený tarif si vybírá asi třetina zákazníků. Právě ceny tohoto tarifu šly v posledních týdnech prudce dolů.

Foto: Ondřej Kořínek, Novinky

Ilustrační foto

Článek

Kolik zákazníků T-Mobile využilo možnost přejít na neomezený tarif?

Tarif S námi síť nesíť si od chvíle jeho spuštění v sobotu 13. dubna aktivovalo okolo 100 tisíc zákazníků, a to prostřednictvím infolinky, značkových prodejen, našich partnerů nebo přes e-shop. Největší vlna zájmu o aktivaci tohoto tarifu nastala ihned po jeho spuštění a stále si jej objednávají tisíce lidí denně.

Naši stávající zákazníci přitom nemusí na nic čekat. Při přechodu na jakýkoliv z nových tarifů mohou začít jeho výhody využívat prakticky již ode dne přechodu.

O který z nových tarifů je největší zájem? Je patrný trend, kdy si lidé oproti stávajícímu tarifu raději připlatí a volí vyšší neomezený tarif?

To se tak úplně říci nedá. Pro zákazníky, kteří nepotřebují volat a esemeskovat tak často, jsme o týden později spustili i dva nižší a levnější tarify. Čísla z posledních dní potvrzují vyváženost naší nabídky. Lidé mají vyrovnaný zájem o všechny tři tarify. Aktivace neomezeného tarifu nyní představuje asi třetinu všech nových aktivací.

Získáváte nové zákazníky od konkurence, nebo je drtivá většina změn tarifů v rámci T-Mobile?

Většina prodloužení smluv a tarifních změn se samozřejmě týká našich zákazníků, ale existuje nezanedbatelná skupina klientů, kteří shledali naši nabídku zajímavější než nabídku svého dosavadního operátora a přecházejí k nám od konkurence.

Projevily se nové tarify v poklesu zájmu o předplacené karty?

Zatím jsme nic takového nezaznamenali. Na zákazníky s předplacenými kartami nezapomínáme, vylepšování nabídky pro ně jsme se věnovali v předchozích měsících. Klientům s Twist kartami umožňujeme například volání za 2,50 korun za minutu. Každé dobití kreditu v rámci programu Našim za dobití navíc odměňujeme výhodami podle preferencí konkrétního zákazníka.

Podobné tarify nabízeli operátoři v zahraničí již delší dobu, a to i v zemích, kde mají obyvatelé několikanásobně vyšší kupní sílu než v ČR. Proč jste k nabídce neomezených hovorů přistoupili až teď?

Trhy v jednotlivých zemích nelze srovnávat „přes kopírák“. Trh se navíc neustále vyvíjí a my na tyto změny dílem reagujeme, dílem se na nich spolupodílíme. S novými zvýhodněnými tarify S námi jsme přišli nikoliv „až“ nyní, ale „právě“ nyní.

V čem jsou vaše neomezené tarify podle vás atraktivnější než nabídka konkurence?

Lidé mají možnost porovnat a sami se rozhodnout. Pokud se rozhodnou pro nás, nabídneme jim u nižších tarifů S námi v síti a S námi v síti neomezené volání na nejvíce mobilních čísel v ČR. Věříme, že to je velmi silná výhoda, protože do mobilních sítí průměrně směřuje 98 % hovorů našich zákazníků, z toho 83 % do naší vlastní sítě.

Ve dvou vyšších tarifech máme připravenu největší porci dat na nejrychlejší mobilní síti v České republice podle řady nezávislých měření. K těmto tarifům si velcí „surfaři“ mohou jednoduše a výhodně dokoupit další data.

Nově nabízíme nákup telefonů s možností rozložení ceny do pravidelných měsíčních plateb. U velké části nabízených telefonů stačí, když zákazník zaplatí 99 korun a za chvíli může odejít s novým telefonem v kapse.

Reklama

Výběr článků

Načítám