Hlavní obsah

Praktiky některých operátorů jsou nemorální, tvrdí spotřebitelské sdružení

Novinky, mif

Před nemorálními praktikami některých tuzemských operátorů varovalo ve středu spotřebitelské sdružení Spořebitel.net. Na svých internetových stránkách vyzývá zákazníky, kteří mají s operátory špatné zkušenosti, aby sdružení kontaktovali.

Foto: Profimedia.cz

Klienty, kteří mají s operátory podobné zkušenosti, sdružení vyzývá, aby se bránili.

Článek

„Spotřebitel.net zaznamenává stále větší počet klientů, kteří mají potíže se svými telefonními operátory. Vedle znemožňování převodu čísel se jedná také o stížnosti dotýkající se nesmyslných požadavků na přechod závazků plynoucích ze smluv v případě úmrtí klienta v rámci dědického řízení,“ konstatovali na internetových stránkách zástupci právního oddělení sdružení.

Klienty, kteří mají s operátory podobné zkušenosti, sdružení vyzývá, aby se bránili. „Jelikož tento postup považuje naše sdružení za absolutně nemorální, rozhodlo se proti tomuto nešvaru bojovat. Vyzýváme všechny spotřebitele, kteří mají s tímto postupem osobní zkušenosti, nebo znají někoho, kdo touto zkušeností prošel, aby se přihlásil a stručně nám svůj problém popsal,“ uvedli zástupci ve výzvě.

Nespokojení zákazníci mohou sdružení kontaktovat na e-mailové adrese spotrebitel@spotrebitel.net, nebo telefonicky na čísle 296 337 324.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám