Nejmenší Vodafone zvýšil počet klientů meziročně o 190 000 na 3,23 miliónu SIM karet. Největšímu T-Mobilu ubylo 30 000 zákazníků a měl tak celkem 5,43 miliónu klientů. Naopak Telefónica zaznamenala podobný nárůst na 4,87 miliónu SIM karet.

Podle odborníků je tuzemský mobilní trh, kde připadá na 100 obyvatel 128 mobilních čísel, již téměř nasycený. Operátoři se tak více zaměřují na vlastní klienty. "Naše strategie je a bude zaměřena na udržení stávajících zákazníků. Velmi si vážíme toho, že jsou s námi a chceme jim zpříjemňovat život," uvedl generální ředitel T-Mobilu Milan Vašina.

Kvůli cenové válce i regulačním zásahům ale operátorům vytrvale klesají tržby. V pololetí byl pokles příjmů z mobilních služeb u Telefóniky téměř desetinový a T-Mobile ztratil devět procent. Vodafone finanční údaje nesděluje.