"Podobně jako u ostatních významných sportovních událostí, tak také v případě olympijských her chystáme na wapu sportovní zpravodajství pro naše zákazníky," shrnula mluvčí T-Mobile Jitka Pacolová.

Telefónica O2 podle mluvčího Martina Žabky zvolila podobný model jako při nedávném mistrovství Evropy, kdy tematické stránky navštívilo 50 000 uživatelů. "Naprostá většina se opakovaně vracela zjistit si nejnovější výsledky, informace o zápase či stáhnout si jednu z nabízených položek," dodal Žabka.

Přístup na stránky bude během olympiády zdarma, zákazníci budou platit za tapety, hry a SMS/MMS zpravodajství. Vodafone otevře olympijskou sekci na svém portálu Live! "V průběhu her v Pekingu nabídneme na portálu exkluzivní olympijské zpravodajství a speciální stahovatelný obsah, jako jsou tapety nebo Java hry se sportovní tématikou," uvedl mluvčí Filip Hrubý.