Článek
Jako první zaujme propracovaný vzhled. Hra vsadila na poněkud neobvyklý engine (na arkádu) – vnitřnosti Unrealu obvykle pohánějí trochu jiný druh her. Nicméně zde je toho náležitě využito. Nejenom, že vše velice dobře vypadá a svižně se hýbe, ale celá hra je doslova naplněna zajímavými experimenty s prostorem. Ze dvou dimenzí se stávají místy tři a zdánlivě jednoduché poskakování tak rázem dostane logický nádech.
To ovšem není ani zdaleka vše. Klasická plošinovka si nebere inspiraci jen z 3D her, ale například i z RPG. Po celý příběh se tak schopnosti a možnosti oné modré koule vyvíjejí a mění, což vás společně s inteligentním designem úrovní nenechá ani na chvíli zakusit pocit nudy a předvídatelnosti.
Konečně se tak v zástupu jiných her tohoto druhu objevila jedna, která nejde jen po vyšlapaných cestičkách, ale experimentuje i s jinými možnostmi. Výsledkem je neuvěřitelně strhující a hratelná záležitost.