„Toto je chvíle, na kterou hráči na PC tolik čekali. Konečně si budou moci naplno vychutnat všechny nejnovější prvky série FIFA na své oblíbené platformě. Počítačoví hráči se mohou těšit na nejvyšší hratelnost, propracované herní režimy a špičkovou grafiku,“ konstatoval producent FIFA 12 Kaz Makita.

„Změny ve FIFA 12 nemají evoluční, ale revoluční charakter. Abychom vytvořili nejautentičtější hru ze série FIFA všech dob, potřebovali jsme novou technologii, která by nám pomohla naši vizi realizovat. Fanoušci okamžitě uvidí, ale především přímo pocítí, jaký význam nový Player Impact Engine má,“ dodal.

Díky nové technologii působí hra daleko reálnějším dojmem. „Impact Engine neustále v reálném čase zpracovává a vyhodnocuje každý kontakt hráčova těla a je tak schopen produkovat nekonečné množství přirozených a autenticky působících variant vyústění každé kolize. Hráči působí na hřišti dynamičtějším dojmem, při každém osobním souboji se snaží soupeře odstrčit a rychleji se vzpamatovávají z lehčích střetů,“ vysvětlil Petr Prošek ze společnosti Electronic Arts.

Hráči se také mohou těšit na nové funkce, jako je Precision Dribbling (Precizní driblink), který umožňuje velice jemnou kontrolu míče. Za zmínku stojí také Tactical Defending (Taktická obrana), tedy defenzivní pojetí hry.

FOTO: EA