Hlavní obsah

Vývojář nové hry se neptá jaká je, raději skenuje mozky

Novinky, adr

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Zdá se, že nastal obrat v tom, jak videoherní průmysl zjišťuje reakce lidí na nový softwarový produkt. Vývojář počítačových her THQ se podle deníku News.com účastníků studie neptá, jak na ně působí nový program a jaký z něj mají dojmy. Raději jim s pomocí speciálního zařízení skenuje mozky a ze získaných dat interpretuje jejich prožitky.

Článek

THQ pro svou studii, která má pomoci vyladit novou bojovou hru Frontlines: Fuel of War, najala personál společnosti EmSence. EmSence byla založena v roce 2004.

Firma v současnosti vyrábí hardwarové prostředky spolu s přílušnými programy, díky nimž je možné měřit elektrickou aktivitu mozku. Zařízení, se který pracují hráči v THQ, obsahuje EEG senzor (pro měření elektroencefalogramů) a speciální systém, jenž detekuje pohyby těla a mimiku tváře.

:. Bojová hra působí na každého uživatele jinak. Jak ořesně zaznamenává hardware od EmSence. Ten je schopen rozpoznat každé mrknutí oka, pocit strachu, úzkosti či studu. Foto: THQ

"Kombinací všech použitých technologií vidíme, jak uživatelé reagují na hru. Sekundu po sekundě můžeme sledovat jejich emoční a kognitivní odezvy," tvrdí šéf EmSence Hans Lee.

Uživatelé, kteří zkoušejí právě vyvíjenou hru Frontlines, mají na hlavně připevněn speciální headset spolu se sluchátky. Výstup z těchto zařízení je bezdrátově přenášen do mobilních počítačů. Výsledky pak zpracování THQ spolu s EmSence.

Gameska Frontlines: Fuel of War by se měla na obchodní pulty dostat koncem roku. Vývojáři si přejí, aby byla komerčně úspěšnější než její předchůdce "Call of Duty".

Reklama

Výběr článků

Načítám