Vizuální zpracování Moto GP je příkladné. Trati i jejich okolí bombarduje zrakové receptory, nepokulhává ani zvuková stránka.

Fanda motorek rovněž ocení kompletně zpracované dvě sezóny - rok 2005 a 2006, které jsou plné oficiálních jmen, strojů včetně nejrůznějších detailů správným umístěním reklamy na kapotě mašiny počínaje a její výkonovou charakteristikou konče.

Ovšem od kapesní herní mašinky a poměrně drahé hry (1499 korun) člověk očekává také jiné věci než "jen" skvělou grafiku a zvuk. Potřebuje také hratelnost.

A zde Moto GP poněkud pokulhává. Kdyby se totiž motorky ovládaly se stejnou "lehkostí" jako nabízí tento konzolový titul, již dávno bych netloukl do počítačové klávesnice.

Virtuální motocykly se narozdíl od těch skutečných chovají malinko zvláštně. Na rovince je vše v pořádku, za pár sekund se ručička rychloměru pod bičem plynu ochotně šplhá přes 100 km/h, ovšem když se snažíte dostat mašinu na správnou stopu a škrtíte ji brzdou, stroj reaguje velmi zvolna a vaše překrásně zpracovaná polygonová postavička se tak za pár okamžiků začíná rozbíjet o mantinely.

Na ovládání motorek v Moto GP si je prostě potřeba dlouze a bolestně zvykat. Jinak budete i na nejlehčí obtížnost mašinou pouze orat kačírek a na výhru v závodě budete muset zapomenout.

Vyzdvihnout naopak musíme zakoupení všemožných licencí, které se prolíná celou hrou, motivační systém, který se trpělivého hráče snaží udržet u konzole a za vyhrané závody jej odměňuje zajímavými bonusy.

Ovšem tu obtížnost (nebo spíše zajímavé chování motocyklů) si mohl výrobce gamesky odpustit. Chceme si přece hrát, ne studovat podivný fyzikální model pánů z Namco Bandai.