U každého nového LCD televizoru s úhlopříčkou nad 37 palců, zakoupeného od 1. října 2008, bude přiložena speciální registrační karta.

Po zaregistrování na telefonní lince Sharpu získá zákazník prodlouženou záruku na tři roky. Všechny záruční opravy by navíc na přání zákazníka měly být provedeny do tří pracovních dnů přímo u něj doma.

„Žádná elektronika se neobejde bez závad. Záruční oprava v pohodlí domácnosti ušetří našim zákazníkům spoustu nepříjemných starostí a ušetří jim čas, který by museli věnovat na přepravu televize do servisních středisek,“ řekl Andreas Kellner, prodejní manažer společnosti Sharp.

U Dellu opraví notebooky a počítače hned druhý den

Obdobu této služby s názvem NBD (Next Business Day) dodává ke svým počítačům společnost Dell.

Pokud se vám během záruční doby na počítači něco porouchá, jednoduše zavoláte na servisní linku Dellu. Už druhý pracovní den by měl dorazit technik a na místě zdarma závadu odstranit.