Hlavní obsah

Služba Sklik roste a mění produktovou nabídku Seznamu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

PRAHA

Reklamní formát PPC (Pay per Click) na službě Sklik získal během několika málo měsíců velice příznivý ohlas. "Od 1. ledna 2008 se proto produktová nabídka Seznamu více otevře ve prospěch této služby," uvedla tisková mluvčí Seznamu Rita Gabrielová.

Článek

Službu Sklik začal Seznam nabízet od léta 2006. Formát založený na platbě za proklik si inzerenti velice rychle oblíbili především proto, že tu platí jen za ty zákazníky, které jim služba na firemní webové stránky skutečně přivede. [celá zpráva]

Součástí nabídky Skliku je kromě samotné inzerce také správa reklamních kampaní, tedy nalezení vhodné skladby klíčových slov a nastavení kampaně tak, aby reklamní zásah byl maximálně cílený a rychlý.

Pro klienty Seznamu znamená správa reklamních kampaní, přímo od provozovatele, velmi příznivou cenu a odborně nastavené kampaně s texty inzerátů které cíleně oslovují hledající uživatele.

"Sklik se během několika málo měsíců stal nejpoužívanějším PPC formátem na českém trhu. V současné době už obsahuje přes 100 tisíc aktivních inzerátů. Jeho obrat stoupá prakticky každý týden," uvedla tisková mluvčí Seznamu Rita Gabrielová.

Od 1. ledna příštího roku dává Seznam této službě větší prostor ve vyhledávání - Sklik se ocitne na pozici současného Sponzorovaného odkazu. O této změně informuje Seznam v těchto dnech všechny své klienty a nabízí jim nové možnosti inzerce. Dlouhodobé objednávky budou marketingoví poradci řešit individuálně.

Reklama

Související témata:

Související články

Seznam představil nový reklamní systém Sklik

Seznam spustil testovací verzi reklamního systému ve vyhledávání Sklik. Tuto formu reklamy již využívá na Seznamu šest tisíc firemních účtů, mimo jiné také...

Výběr článků

Načítám