Hlavní obsah

Na internetu se nejvíce hledají informace o cestování a e-obchodech

Lidé na internetu nejčastěji hledají informace o cestování, internetových obchodech a jednotlivých produktech. Zatímco informace o cestování shánělo na internetu 64 procent dotázaných, internetové obchody hledalo 62 procent respondentů a informace o výrobcích 53 procent.

Foto: Ondřej Lazar Krynek, Novinky
Článek

Naopak nejméně vyhledávaným tématem je vaření a informace o receptech. Ženy přitom vedle cestování a internetových obchodů ještě často vyhledávaly inzerci, zatímco muži se nejvíce zajímali o internetové obchody, počítače, počítačové hry a programy a informace o výrobcích. Mezi vyhledávanými produkty převažuje elektronika, o kterou se zajímá 75 procent uživatelů a domácí spotřebiče, které hledalo 65 procent lidí.

Chování návštěvníků jednotlivých serverů se od průměru mnohdy značně liší. "Návštěvníci portálu Atlas místo informací o e-obchodech hledají spíše informace o konkrétních výrobcích, které pak nakupují v kamenných obchodech. Dále více než průměr hledají informace o počítačích a cestování a naopak méně o vaření či filmu," řekl ředitel portálu David Duroň.

Počet tuzemských uživatelů internetu se pohybuje kolem 3,5 miliónu lidí starších 12 let. Průzkum se uskutečnil mezi 1400 uživateli staršími 15 let.

Reklama

Související témata:

Související články

Příjmy z internetové reklamy nadále rostou

Příjmy z internetové reklamy stále prudce rostou. Ve Spojených státech kupříkladu v prvním pololetí prudce vzrostly o neuvěřitelných 37 procent na rekordních...

Výběr článků

Načítám