Shodou okolností se mateřská skupina této banky, JPMorgan Chase, stala obětí internetových zločinců a pravděpodobný únik dat z této finanční skupiny ze srpna 2014 vyšetřuje americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI). Ať k úniku dat skutečně došlo, nebo ne, tomuto útoku předcházelo několik vln phishingových útoků na klienty Chase Bank. Cílem phishingu bylo šířit malware a získat přístupové údaje do internetového bankovnictví.

Zmíněná phishingová kampaň vypadala jako oficiální komunikace banky, ale vedla na podvodnou stránku. Ta se tvářila jako bankovní portál Chase Bank – kde klienti, v důvěře, že se přihlašují ke svému účtu, nevědomky prozradili své uživatelské jméno a heslo. Následně si ještě stáhli do počítače malware – tentokrát vydávající se za update Javy.

Klienti Chase Bank jsou kvůli svému tréninku k nezodpovědnému chování, na který upozornil internetový server CSOonline.com vydavatelství IDG, ideálním terčem phishingových útoků. Bude zajímavé sledovat, jestli se Chase Bank stane terčem hromadné soudní žaloby svých phishingem poškozených klientů. Ještě zajímavější bude sledovat, jak dlouho ještě bude trvat, než nesmyslně rizikové chování přestane doporučovat.