"Neudělal jsem nic proti britskému právu," reagoval třiadvacetiletý O'Dwyer na rozhodnutí ministryně. "Zákony chránící duševní vlastnictví se v jednotlivých zemích liší," zdůraznil.

O'Dwyer zřídil internetovou stránku TVShack, když mu bylo 19 let. Stránka byla v provozu až do září 2010, kdy ji USA nechaly zrušit. Na TVShack O'Dwyer zveřejňoval odkazy na místa, odkud si bylo možné stáhnout pirátské kopie filmů.

Podle amerických vyšetřovatelů si za tu dobu O'Dwyer vydělal více než 150 000 liber (4,4 miliónu korun) na reklamách umístěných na stránce.

O'Dwyer se obvinění bránil s tím, že na svou stránku žádný nelegální obsah nenahrál a pouze ukázal návštěvníkům, kde ho můžou najít. Tvrdil rovněž, že totéž co jeho stránka umožňují i internetové vyhledávače Google či Yahoo. Reklamní panely prý na svou stránku umístil, aby zaplatil náklady spojené s jejím provozem.