Na první pohled je zřejmá změna barevného designu, kde Seznam přišel s větší pestrostí barev. Klasický podklad červené a bílé barvy, typický pro starý Seznam, doplňují další barvy, které uživatele upozorňují na podstatné věci.

Modrou barvou se snaží Seznam upozornit na fulltextové vyhledávání, které je schopno vyhledávat vámi zadaný požadavek mezi 3 miliardami webových stránek, jak u nás, tak ve světě. Email, který prezentuje oranžová barva,  poskytuje uživatelům 10 MB volného místa pro poštu,  i jednoduché a přehledné rozhraní.

Zelená barva je vyhrazena pro zpravodajství, které přináší nejrychlejší a nejčerstvější informace z domova i ze zahraničí. Zpravodajství pro portál Seznam vytváří Novinky.cz, jejichž obsahovou část 1.1.2003 připravuje redakční tým deníku Právo. 

Další změnou je rozdělení odkazů stránek na komerční a nekomerční sekci. V katalogu firem a institucí může uživatel najít 188 000 prověřených firem a institucí. V sekci nekomerčních stránek se nachází 75 000 ručně zatříděných webů.