Metal Gear Solid patří mezi nejprodávanější hry Konami. Podobně úspěšným titulem je také Pro Evolution Soccer, kterým firma útočí na konkurenční fotbalovou sérii FIFA společnosti Electronics Arts.

Zástupci Konami se s plány na zfilmování titulu Metal Gear Solid svěřili na výstavě zábavní techniky a her Electronic Entertainment Expo (E3). Šéf společnosti Kazumi Kitaue však dodal, že jeho firma nechce nést finanční náklady spojené s natáčením. Konami se tak zachová velice podobně jako v případě hry Silent Hill, kdy produkci filmu zaplatila studia TriStar Pictures a Sony.

"Jsme odborníky na hry, ne na filmy. Každý film totiž lépe než my zpracuje specializovaná společnost," uvedl Kitanue.  

Výroba filmu Silent Hill stála přibližně 14 miliónů dolarů. Sony a TriStar Pictures jeho produkci svěřili zvláštní skupině, která se zaměřuje na nízkorozpočtové tituly. O to větší bylo překvapení, když se Silent Hill v dubnu stal nejnavštěvovanějším snímkem v Severní Americe.

Konami v příštím roce očekává vyšší zisky z prodeje herní série Pro Evolution Soccer. V tuto dobu probíhající fotbalové mistrovství světa má prodeje jejího zábavního softwaru zvýšit o 10 procent, za "příznivých podmínek pak o 20 - 30 procent," podotkl Kitaue.

"Příznivými" podmínkami myslí Kitanue dobré výsledky japonského týmu, které by v této zemi odstartovaly vlnu zájmu o virtuální fotbal. Podle Kitanueho bude rovněž skvělé, pokud si dobře povedou týmy Británie, Německa a Francie - "jsou to totiž velké trhy, a pokud nebudou eliminovány v pozdějších stádiích, bude to pro nás jednoznačné plus".